SŤAŽNOSŤ NA DORUČENIE/POŠKODENÁ ZASIELKA
Ak je zásielka neúplná alebo poškodená, zásielku nepreberajte a do odovzdávacieho protokolu spolu s dopravcom zaznamenajte dôvod neprevzatia.
Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, informujte nás na e-mail: [email protected] v priebehu 48 hodín od prevzatia zásielky.
Pošlite nám na e-mail tiež fotografie zásielky (s čitateľným štítkom) a produktu, kde bude jasne vidieť poškodenie. Vašu sťažnosť budeme riešiť prednostne a za spôsobené nepríjemnosti sa úprimne ospravedlňujeme.
STORNO OBJEDNÁVKY
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej expedovaním, čo je približne 2 hodiny po vytvorení objednávky.
Ak je už objednávka uzavretá, a je na ceste k Vám, stornovať už sa bohužiaľ nedá.
Pre storno objednávky prosím pošlite e-mai na [email protected], do predmetu napíšte STORNO a číslo Vašej objednávky vo formáte HSSK12345.
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Do 14 dní od prevzatia zásielky máte možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy a súčasne tiež máte nárok na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.
Výrobok, ktorý si prajete vymeniť alebo vrátiť nesmie byť poškodený. Výrobok musí byť vrátený v originálnom a nepoškodenom obale s kompletným príslušenstvom. V opačnom prípade bude žiadosť na výmenu alebo vrátenie peňazí zamietnutá alebo vyriešená len čiastočne.
Počas 14 dní od prevzatia zásielky vyplňte formulár na odkaze nižšie pre výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí alebo nás prosím informujte e-mailom, že si prajete odstúpiť od zmluvy.
V prípade výmeny tovaru vyplňte tento formulár: https://bit.ly/38CGPY2
V prípade vrátenia peňazí vyplňte tento formulár: https://bit.ly/2IA2N2I
Ihneď po odoslaní vyplneného formulára obdržíte na Váš e-mail viacmiestny kód pre výmenu alebo vrátenie tovaru. Ak ste ho nedostali, kontaktujte nás prosím e-mailom.
Pred odoslaním tovaru späť nezabudnite skontrolovať (napr. v potvrdení objednávky, ktoré Vám prišlo e-mailom), že ste výrobok kúpili v našom internetovom obchode. V prípade, že nám pošlete produkt, ktorý nie je náš, nenesieme zodpovednosť za vašu chybu a balíček nevrátime.
Produkt nám môžete vrátiť najneskôr do 14 dní od prevzatia balíka prostredníctvom akejkoľvek pobočky Zásielkovňa. Pre kód pre vratku nám prosím pošlite e-mail na: [email protected]
Akonáhle naše reklamačné oddelenie dostane váš balík, nový produkt bude zaslaný ako náhrada alebo bude kúpna cena vrátená podľa zákonnej lehoty do 14 pracovných dní.
Zoznam položiek, u ktorých nie je možné odstúpiť od nákupu resp. je obmedzené:
· Čistiace prostriedky, leštiace pasty, …: Produkt je možné vrátiť len vtedy, ak nebola odstránená ochranná fólia / tesnenie a ešte nebol otvorený a použitý.
· Plavky, spodná bielizeň: Plavky a spodnú bielizeň nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť.
· E-book: E-kniha je duševné vlastníctvo, ktoré nemožno vecne vrátiť (možno ho previesť alebo skopírovať), takže nie je možné nahradiť alebo vrátiť kúpnu cenu za túto položku.
· Sady, sety a produkty s viacerými položkami: Čiastočné vrátenie jednotlivých produktov zo sady nie je možné. Žiadosť Mystery box bude prijatá a vybavená len v prípade, že vrátite celý obsah krabice.
· Darček / prekvapenie: Nie je možné reklamovať produkty, ktoré dostanete
ako darček.
LEN ŽIADOSTI, SPĹŇAJÚCE VŠETKY UVEDENÉ PODMIENKY BUDÚ ÚSPEŠNE VYRIEŠENÉ.
VÝMENA TOVARU V ZÁRUKE, REKLAMÁCIE
Ak váš výrobok nefunguje správne, môžete si nárokovať záruku. Pri všetkých elektronických zariadení v našej ponuke máme záruku 24 mesiacov.
Záruka sa nevzťahuje na:
· Fyzické poškodenie
· Opotrebovanie používaním
· Poruchy, ku ktorým došlo v dôsledku nesprávneho, nevhodného a nedbalého používaní výrobku
Tovar musí byť vrátený v originálnom a nepoškodenom obale s kompletným príslušenstvom. V opačnom prípade bude žiadosť o reklamáciu zamietnutá alebo vyriešená len čiastočne.Vyplňte formulár na odkaze nižšie pre výmenu tovaru alebo nás prosím informujte e-mailom.
Pre výmenu tovaru v záruke vyplňte tento formulár: https://bit.ly/38CGPY2
Ihneď po odoslaní vyplneného formulára obdržíte na Váš e-mail viacmiestny kód pre výmenu alebo vrátenie tovaru. Ak ste ho nedostali, kontaktujte nás prosím e-mailom.
Počas 14 dní od vyplnení a odoslaní žiadosti balík pošlite späť ako vratku cez akúkoľvek pobočku Zásielkovne. Pre kód pre vratku nám prosím pošlite e-mail na: [email protected]
Akonáhle naše reklamačné oddelenie dostane váš balík, nový produkt bude zaslaný ako náhrada alebo bude kúpna cena vrátená podľa zákonnej lehoty do 14 pracovných dní.
Zoznam položiek, pri ktorých nie je možné odstúpiť od nákupu alebo je odstúpenie obmedzené:
Čistiace prostriedky, leštiace pasty, kozmetické výrobky: Výrobok je možné vrátiť len pod podmienkou, že z neho nebola odstránená ochranná fólia/pečať a nebol otvorený alebo použitý.
Plavky, spodná bielizeň: Plavky a spodná bielizeň sa z hygienických dôvodov nedajú vrátiť.
E-knihy: E-kniha je duševné vlastníctvo, ktoré nie je možné fyzicky vrátiť (môže byť prenesené alebo skopírované), preto nie je možné tento tovar vymeniť alebo vrátiť.
Sady, súpravy: Čiastočné vrátenie jednotlivých výrobkov zo súpravy nie je možné. Reklamácia škatule Mystery bude prijatá a vyriešená len v prípade vrátenia celého obsahu škatule.
Darčeky: Na výrobky prijaté ako darček nie je možné uplatniť reklamáciu.
LEN ŽIADOSTI, SPĹŇAJÚCE VŠETKY UVEDENÉ PODMIENKY BUDÚ ÚSPEŠNE VYRIEŠENÉ.