Výmena Tovaru/Vrátenie Peňazí

Vašu žiadosť o výmenu výrobku je potrebné podať do 14 dní od doručenia. Výrobok, ktorý chcete vrátiť, musí byť nepoškodený a v pôvodnom obale. Balenia, ktoré nebudú spĺňať tieto požiadavky, budú odmietnuté alebo vyriešené len čiastočne.

Ako začať s výmenou?

  1. Navštívte: LINK
  2. Vyplňte a odošlite formulár
  3. Po odoslaní formulára dostanete na svoju e-mailovú adresu reklamačný kód.
  4. Svoj reklamačný kód napíšte na svoj obal.
  5. Pošlite Váš balík na adresu:
    Pactic – Hanksly.sk,
    945 01 Komárno
    POBOX5

Hneď ako dostane oddelenie reklamácií Váš balík, do 8 pracovných dní Vám bude zaslaný nový náhradný výrobok.

Poznámka: Ak kód nedostanete, kontaktujte nás prosím prostredníctvom emailu.

 

DÔLEŽITÉ

Skontrolujte potvrdenie objednávky alebo faktúru, ktorú ste dostali e-mailom pri zadaní objednávky, aby ste sa uistili, že výrobky boli zakúpené v našom internetovom obchode. Ak nám pošlete výrobok, ktorý nie je náš, nezodpovedáme za Vašu chybu a balík Vám nevrátime. Zásielka musí byť odoslaná doporučene s dokladom o odoslaní. Ak sa zásielka stratí, bude ešte stále možné vyriešiť Vašu reklamáciu overením prijatia pomocou čísla sledovania. Poštovné náklady spojené s vrátením zásielky hradí odosielateľ, zásielky hradené príjemcom nepreberáme.

 

Zoznam položiek, pri ktorých nie je možné odstúpiť od nákupu alebo je odstúpenie obmedzené:

Čistiace prostriedky, leštiace pasty, kozmetické výrobky: Výrobok je možné vrátiť len pod podmienkou, že z neho nebola odstránená ochranná fólia/pečať a nebol otvorený alebo použitý.

Plavky, spodná bielizeň: Plavky a spodná bielizeň sa z hygienických dôvodov nedajú vrátiť.

E-knihy: E-kniha je duševné vlastníctvo, ktoré nie je možné fyzicky vrátiť (môže byť prenesené alebo skopírované), preto nie je možné tento tovar vymeniť alebo vrátiť.

Sady, súpravy: Čiastočné vrátenie jednotlivých výrobkov zo súpravy nie je možné. Reklamácia škatule Mystery bude prijatá a vyriešená len v prípade vrátenia celého obsahu škatule.

Darčeky: Na výrobky prijaté ako darček nie je možné uplatniť reklamáciu.

 

REKLAMÁCIA

V prípade chyby alebo poruchy výrobku môžete využiť záruku. Na všetky naše elektronické zariadenia poskytujeme 2-ročnú záruku. Záruka sa nevzťahuje na prípady:

  • fyzického poškodenia
  • opotrebovania v dôsledku používania
  • závad, ktoré vznikli v dôsledku nesprávneho, nevhodného a nedbalého používania výrobku

KLADNE BUDÚ VYRIEŠENÉ LEN TIE REKLAMÁCIE, KTORÉ SPĹŇAJÚ VŠETKY UVEDENÉ PODMIENKY.

 

NÁROK NA DOPRAVU

Ak bol Váš výrobok poškodený pri preprave alebo nezodpovedá Vašej objednávke, oznámte nám to do 48 hodín od doručenia. Prosíme Vás, aby ste nám e-mailom zaslali fotografiu balíka (s viditeľným štítkom) a prijatého výrobku, na ktorej bude jasne vidieť poškodenie. Vašu sťažnosť budeme riešiť prednostne a vopred sa Vám ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti.

Žiadosť o vrátenie peňazí za výrobok je potrebné podať do 14 dní od doručenia. Výrobok, ktorý chcete vrátiť, musí byť nepoškodený a v pôvodnom obale. Balenia, ktoré nebudú spĺňať tieto požiadavky, budú zamietnuté alebo vyriešené len čiastočne.

Ako začať s výmenou?

  1. Navštívte: LINK
  2. Vyplňte a odošlite formulár
  3. Po odoslaní formulára dostanete na svoju e-mailovú adresu reklamačný kód.
  4. Svoj reklamačný kód napíšte na svoj obal.
  5. Pošlite Váš balík na adresu:
    Pactic – Hanksly.sk,
    945 01 Komárno
    POBOX5

Akonáhle dostane oddelenie reklamácií Váš balík, cena, za ktorú ste ho kúpili, Vám bude vrátená do 8 pracovných dní.

Poznámka: Ak kód nedostanete, kontaktujte nás prosím prostredníctvom emailu.

 

DÔLEŽITÉ

Skontrolujte potvrdenie objednávky alebo faktúru, ktorú ste dostali e-mailom pri zadaní objednávky, aby ste sa uistili, že výrobky boli zakúpené v našom internetovom obchode. Ak nám pošlete výrobok, ktorý nie je náš, nezodpovedáme za Vašu chybu a balík Vám nevrátime. Zásielka musí byť odoslaná doporučene s dokladom o odoslaní. Ak sa zásielka stratí, bude ešte stále možné vyriešiť Vašu reklamáciu overením prijatia pomocou čísla sledovania. Poštovné náklady spojené s vrátením zásielky hradí odosielateľ, zásielky hradené príjemcom nepreberáme.

 

Zoznam položiek, pri ktorých nie je možné odstúpiť od nákupu alebo je odstúpenie obmedzené:

Čistiace prostriedky, leštiace pasty, kozmetické výrobky: Výrobok je možné vrátiť len pod podmienkou, že z neho nebola odstránená ochranná fólia/pečať a nebol otvorený alebo použitý.

Plavky, spodná bielizeň: Plavky a spodná bielizeň sa z hygienických dôvodov nedajú vrátiť.

E-knihy: E-kniha je duševné vlastníctvo, ktoré nie je možné fyzicky vrátiť (môže byť prenesené alebo skopírované), preto nie je možné tento tovar vymeniť alebo vrátiť.

Sady, súpravy: Čiastočné vrátenie jednotlivých výrobkov zo súpravy nie je možné. Reklamácia škatule Mystery bude prijatá a vyriešená len v prípade vrátenia celého obsahu škatule.

Darčeky: Na výrobky prijaté ako darček nie je možné uplatniť reklamáciu.

 

REKLAMÁCIA

V prípade chyby alebo poruchy výrobku môžete využiť záruku. Na všetky naše elektronické zariadenia poskytujeme 2-ročnú záruku. Záruka sa nevzťahuje na prípady:

  • fyzického poškodenia
  • opotrebovania v dôsledku používania
  • závad, ktoré vznikli v dôsledku nesprávneho, nevhodného a nedbalého používania výrobku

KLADNE BUDÚ VYRIEŠENÉ LEN TIE REKLAMÁCIE, KTORÉ SPĹŇAJÚ VŠETKY UVEDENÉ PODMIENKY.

 

NÁROK NA DOPRAVU

Ak bol Váš výrobok poškodený pri preprave alebo nezodpovedá Vašej objednávke, oznámte nám to do 48 hodín od doručenia. Prosíme Vás, aby ste nám e-mailom zaslali fotografiu balíka (s viditeľným štítkom) a prijatého výrobku, na ktorej bude jasne vidieť poškodenie. Vašu sťažnosť budeme riešiť prednostne a vopred sa Vám ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti.